dilluns, 9 de juliol del 2007

Aclimatant-nos

Be, com alguns ja sabeu l'arribada a Katmandhu, no ha estat de les millors que desitjaries en qualsevol viatge..., pero la Tresa, cada vegada es troba millor i va aclimatant-se al terreny. Jo, per la meva banda he fet de turista i he anat visitar Katmandhu amb un amic Nepali, i un catala. He apres algunes frases en l'idioma d'aquest extrany pais oriental, i ja he comensat a provar tot tipus de menjar diferent que he de dir que m'ha agradat bastant excepte pel tema de menjar amb les mans..., a vegades.
La Tresa per la seva part ja ha visitat el centre on fara el projecte i aixo l'ha ajudat bastant animicament, per no parlar de la sessio de massatges que fara, ni de que es vol apuntar a piscina.
Com ja veieu anem tirant i quan bonament es pugui intentare penjar algunes fotos.

Records per part de la Tresa i meus, especialment a algu que li portare un regal mooolt gros. :)

8 comentaris:

Anònim ha dit...

osti tu, quins collons que teniu (en el bon sentit de la paraula) anar a un lloc desconegut i sobreviure, jo seria incapaç (a no ser que em toqués fer-ho a la força), us envejo i us admiro. Que us ho passeu tant bé com pogueu, i a reveure, us seguirem llegint...

Anònim ha dit...

ei nens,

me n'alegro que hagueu arribat sans i estalvis. Mica en mica un s'aclimata als nous llocs. Ja veureu com això acabarà sent maquíssim. Per cert, aprofiteu tant com pogueu els massatges que segur q després d'un viatge de 36 hores se us posa que ni pintats.

Apa petons des de Barcelona.

Anònim ha dit...

Animo Tresa.Tendras muchas cosas nuevas que vivir y ver en este pais tan lejano y exótico.
Las fotos lo dicen todo.
Os hareis con ellos día a día.
Al ataque con los masajes y el yoga
Un abrazo
wener y Paloma

Anònim ha dit...

EHHH!!! WEY!!! jejeje

Gusto que regreses al camino y por mejores razones que por las de tu visita a México, que al final fueron gratas y tuvimos la oportunidad de conocerte.
Espero que te la pases super bien, conserves tu habilidad de sorprenderte, sigas experimentando y abierto a conocer gente y lugares, venga mi guiri!!! :D
También es bueno que al final aprendiste a tomar fotos y se nota jejeje, yo tengo las de México y espero en este año ver las de Nepal, se cuidan tú y Tresa, disfruten. Todos los cuidamos donde estemos :D.

Anònim ha dit...

Hola preciosa!

Ahir vaig parlar amb la mare, i em va fer 5 cèntims de com esteu. M'ha dit que el projecte t'agrada molt, i que ja has superat el desànim del primer dia. Què tal el yoga? segurament res a veure amb el yoga "descafeinat" que tenim per aquí,oi? Nosaltres, molt bé. Treballant, com sempre, però ara, malhauradament, al ralentí, ja que a l'estiu (com sempre) costa més de vendre. Estem pensant en fer alguna fira més.
Mentre, jo tinc un alumne d'anglès, i amb l'esperança de que se n'apunti algún més. El Juan ha organitzat un curset d'estiu de dibuix i pintura, però, per ara, res de res...

Bé, bonica, disfruta molt d'aquesta experiència, i cuida't força.

Molts records a l'Oriol, i un petó "amical" per a ell, i un de ben gros, amb "atxutxó" especial per a tu.

Anònim ha dit...

Ei, molt guapes les fotos, veig que tu oriol t'aclimates de seguida, passes desaparcebut jajaja XD, haig de reconèixer que m'imaginava tot això una mica més salvatge jejeje.

Seguiu penjant fotos, que els que treballem poguem evadir-nos cinc minutets de tant en tant.

A reveure

Jordi Surroca ha dit...

Molt bones família!

I pensar que et convidava a la festa dels 30 anys el dia 21.... i tu a Katmandu!!
Casi res, que us ho paseu de conya i preneu notes que de tornada us esperem al Bongònia amb una birra fresqueta perquè ens atiborreu d'anècdotes!
Molen les fotos!

Per cert, la Gina ja camina!

Salut!

Anònim ha dit...

Esteu guapíssims. És evident que el lloc us senta molt bé i que no desentoneu gens! Sembleu Tintin i el capità Hadock al Tíbet. Només us cal el milú.

Petons i abraçades