dimecres, 15 d’agost del 2007

Pokhara-Annapurna: No News, Good News

Ja hem arribat a Pokhara i la veritat es que estem com uns reis. L'ana i jo ens hem instalat en un hotel molt cutre, pero amb unes vistes espectaculars al llac i molt, molt, molt be de preu.
No parem de trobar-nos gent que ja hem conegut pel cami, i casi cada dia sortim de festa amb ells . Com podeu veure....No news...Good News!!
Dema intentarem agafar un avio cap a Jomsom per fer l'annapurna round, si les condicions climatologiques deixen que l'avio s'enlairi, perque ja portem un dia esperant.
De moment anem amb bicicleta...., en barca pel llac..., i sortim de festa pero sense veure Roxi, eh? Ester Tor?. En tornant de l'annapurna ens espera un Rafting pel riu, jejejeje ha de ser la bomba!! I i cap el 26, 27 d'agost esperem retrobarnos amb els nostres amics voluntaris, altrament dits: Els Kochainas.

Ja veieu que tot son....GOOD NEWS!

Namaste

Pd: Ara no tindrem internet fins el 27.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Des de el Google Earth t'estem seguint i viatjant virtualment pel cims de l'Himàlaia.

Poca broma Annapurna 8.091 m. Es la 10ª muntanya mes alta del mon.

http://ca.wikipedia.org/wiki/Annapurna

La realitat deu superar de molt el que ens podem imaginar.

Es ferà llarg d'esperar el dia 27.

Petoooooons de tots

Anònim ha dit...

no et descuidis de buscar un bon sherpa, solen ser nois joves amb el cap rapat a l'1 o al 2, primets,... vés en compte no es fiin de que tu ets el sherpa i us perdeu eh jejejeje.

faltava la típica conya...

que vagi bé l'ascens, sempre amunt i amb força.

a reveure

per cert, en joan es deu haver perdut allà a niu iorc siti pq no se'n sap res jejeje

bye

Anònim ha dit...

eiiiii,

ja torno a ser aquí, bueno físicament pq estic clapat (he arribat ara són 17:30 hora bcn per mi són les 11:30 del matí i em vaig aixecar ahir a les 6:00h i encara no he dormit ni 10 minuts, o sigui q fa 29 hores q no dormo ni 10 minuts estic mortttttt) !!!!!

Haig de dir que no hem tocat res de les noves tecnologies, estavem de vacances i s'ha de desconectar, però vaig intentar fer servir la PDA per conectar via el wifi gratis del Hostel al blog i escriure alguna cosa, però no funcionava bé la pàgina així que vaig optar per esperar-me a tornar a barna.

Però no paxa res demà estaré nou de nou :-D .

Oriol, veig q t'ho estàs passant de puta mare i la veritat és que me n'alegro moltíssim, ja se q no llegiràs això fins al 27, però com molt bé diu l'Alex, sempre amunt sense mirar enrera i lo del Sherpa no és cap mala idea .........

Lo dit, ens veiem quan tornis.

Jo aprofitaré aquesta setmana q em qda de vacances per anar a la platge, je je je je si no plou.

A10 ................

Namaste !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Eps!!

He estat donant voltes per l'europa civilitzada però em reganxo als relats nepalís ;)

Molts ànims x tot plegat i seguir gaudint d'aquestes vacances tant viscudes! :)

Si al final t'haurem de venir a buscar ;)